මේ විදිහට කාලයක් මගේ බිරිඳ එක්ක නොයෙක් තැන් වල නොයෙක් ආකාරයට ලිංගිකව හැසිරුණු හැටි විස්තර කරලා මට ලියුම් කිහිපයක්ම ආවා. ඊට පස්සෙ එකපාරටම ඒ ලියුම් එන එක නතර වුණා. මටම පුදුමයි මම ඒ ලියුම් කියවන්න ඒ වෙනකොට ඇබ්බැහි වෙලා හිටියා. මම මගේ වයිෆ් එක්ක ලිංගිකව එක් වෙනවට වඩා ඒ ලියුම් කියවීමෙන් ආතල් එකක් ගත්තා කියලා මට හිතුණා. මගේ මේ වෙනස ගැන මටම පුදුමයි. හැබැයි මම අර ලියුම් නැවත කියව කියව ඒ කරුණු ඇත්තද බොරුද කියන ප්‍රශ්නය තියෙද්දිත් ඒවායින් අපූරු සතුටක් ලැබුවා.
ඒ අතර මම නිතර වයිෆ් ගැන සෙවිල්ලෙන් හිටියා. හැමදාම ගෙදර ආවට පස්සෙ කිලිටු ඇඳුම් කූඩෙ තියෙන වයිෆ්ගෙ යට ඇඳුම් හොරෙන් චෙක් කරලා බලනවා. වයිෆ්ගෙ ඔෆිස් එකට සැරෙන් සැරේ කෝල් කරලා බලනවා. මෙහෙම යද්දි දවසක් වයිෆ් හවස ගෙදර එන්න පරක්කු වෙනවා කියලා මට කෝල් කරලා කිවුවා. ඒ ඔෆිස් එකේ වැඩ නිසා. ඒක සාමාන්‍ය දෙයක්. ඒ වගේ දවස් වලට මම රෑට කෑමත් කඩේකින් අරගෙන ගෙදර ගිහින් එයා එනකල් බලන් ඉන්නවා.
මේ කියන දවසෙ හවස 7 වගේ වෙද්දි විනීතා ගෙදර ආවා. එයා එදා ඇඳගෙන ගිහින් තිබුණේ දිග දූඹුරු පාට සායකුයි ක්‍රීම් පාට හැට්ටෙයකුයි. ඒ ඇඳුමට එයාගෙ ඇඟේ හැඩේ නියමෙට කැපිලා පේනවා. ඈත ඉඳන් ඇවිදගෙන එනකොට මටම පුදුමයි මේ තරම් සරාගී ඇඟක් තියෙන බිරිඳක් මට ලැබීම ගැන. එදා එයා වැඩට ගිහින් තිබුණේ බස් එකේ. කලිසම් අඳින දවසට තමයි ස්කූටරේ යන්නෙ.
එදා විනීතා එන ගමනේ මට අමුත්තක් පෙනුනා. මට ඒක මොකක්ද කියන්න හරියටම පැහැදිලි නැහැ. හැබැයි ඒ ගමනේ අමුතු සරාගී බවක් තිබුණා. පපුවෙ එක පැත්තක් උසයි වගෙත් මට පෙනුනා. ඇඟ පත ගැස්සෙන පැද්දෙන ක්‍රමයත් හරිම කාමුකයි වගේ. ඒත් ඒ මගේ හිත වෙන්නැති කියලා මම අමතක කළා. එයා ගෙට ආවට පස්සෙ මම පුටුවක වාඩි වෙලා ටී වී එක බලන ගමන් විනීතගෙ දිහා හොරෙන් හොරෙන් බැලුවා.
“හරි මහන්සියි අනේ”
කියාගෙන විනීතා කාමරේට ගියා ඇඳුම් මාරු කරන්න. මම දන්නවා දැන් ඇඳන් හිටි ඇඳුම් ගලවලා කිලිටු කූඩෙට දාලා උදේ ඇඳපු නයිටිය ඇඳගෙන කුස්සියට යන බව. ඒ උදේ උයපු වළං හෝදන්නයි හෙටට උයන්න ලෑස්ති කරන්නයි. ඊට පස්සෙ තමයි එයා නානකාමරේට ගිහින් නාගෙන අලුත් ඇඳුමක් ඇඳගන්නෙ.
විනීතා කුස්සියට ගියාට පස්සෙ මට අවස්තාවක් ලැබුණා මගේ සුපුරුදු සෝදිසිය කරන්න. මම කිළිටි ඇඳුම් කූඩේ බැලුවා. අදත් විශේෂයක්! එයාගෙ පෑන්ටිය ඒකෙ නැහැ. ඒ මදිවට බ්රා එකේ පටියක ප්ලාස්ටික් ගාංචුව කැඩිලා. ඒකට ගැටයක් දාගෙන තමයි ඇඳන් ඇවිත් තියෙන්නේ. ඒක තමයි මට එක පියයුරක් වැඩිපුර ඉස්සිලා වගේ පෙනුනෙ. එතකොට කෝ පෑන්ටිය. මට හරි ප්‍රශ්නෙ.
මම විනීතා වැඩ කරන කුස්සියට ගියා. විනීතා මට පිටු පාලා එළවලු කපනවා. එතකොටයි මගෙ ඇඟට ලේ ටිකක් ඉනුවෙ. එයා පෑන්ටිය තාම ඇඳගෙන ඉන්නෙ. ඒකෙ දාරෙ ලා නිල්පාට නයිටිය හරහා කැපිලා පේනවා. හැබැයි අද එයාගෙ පීරියඩිස් දවසක් නෙවෙයි. ඒකට තව සති 2ක් විතර තියෙනවා. එහෙනම් ඇයි මෙයා තාම පෑන්ටිය ඇඳගෙන ඉන්නෙ. වෙනදටනම් ඇඳුම් ඔක්කොම ගලවලා තමයි නයිටිය ඇඳගෙන එන්නෙ.
ආයිත් මට ප්‍රශ්නයක් ඇති වුණා. ඒ නිසා මම කෝකටත් සෝදිසියෙන් තමයි හිටියෙ.
“මොකද විනීතා පරක්කු වුණේ?”
“අයියෝ අර … එකවුන්ට් එක බැලන්ස් වෙන්නෙ නැතිව ගියා අනේ. ඉතින් වැරැද්ද හොයලා මුල ඉඳන් හදන්න වුණා… “
විනීතා විස්තරයක් කරගෙන ගියා. මට අවශ්‍ය වුණේ එයා ඔෆිස් එක ඇතුලෙද හිටියෙ පිටද කියලා විතරයි. එයා කියන විදිහට ඔෆිස් එක ඇතුලෙම තමයි.
පැය බාගයකට විතර පස්සෙ විනීතා වැඩ ඉවර කරලා සාලුවත් අරගෙන බාත් රූම් එකට ගියා. හැබැයි තාම පෑන්ටිය ඇඳගෙන. මට සැකයක් ඇති වුනා. අපේ කුලී ගෙදර බාත් රූම් එකේ දොරේ ලොකු යතුරු හිලක් තියෙනවා. මගේ සැකේ වැඩි කමට මට එයා පෑන්ටියට කරන දේ බලන්න ඕන වුණා. වැරැද්දක් නෙවෙයිනෙ. මගෙම වයිෆ්නේ. ඉතින් මම එයා ඇතුලට ගිය ගමන් ටී වී එක වැඩ කරද්දිම බාත්රූම් දොර ලඟට ගිහින් පාත් වෙලා හිලෙන් බැලුවා.

විනීතා තමන් ඇඳන් හිටි නයිටිය ගලවලා ඇතුලෙ තිබුණ කොක්කක එල්ලුවා. අම්මෝ! මගේම වෆිෆ්ගෙ වුණත් ඒ සරාගී අඩනිරුවත් ඇඟ මම දැක්කෙ කාලෙකින්. ඒ මදිවට හොරෙන්. ඒකෙ ලස්සන. මාර කාමුක පෙනුමක්. මගේ ලිංගය කෙලින් වුණා. එයාගෙ රවුම් ලොකු පියයුරු තාම හොඳ තත්වෙ තියෙනවා. එල්ලිලා වැටෙන්නෙ නැහැ. ඒ වගේම රවුම් පෘෂ්ටිමත් තට්ටං දෙක පිම්බිලා තියෙනවා. ඉන හීනියි. ඒ අතර රෝසපාට හීනි පෑන්ටිය හිර වෙලා තියෙනවා.
විනීතා ලඟදි ඉඳන් අඳින්නෙ ටිකක් ගණන් පෑන්ටි ජාතියක්. ඒවා සනීප ඇති. රේන්ද අල්ලලා වැඩ දාපුවා. ඒ වගේම හරිම හීනියි දුහුල්. ඇදෙන සුලුයි.
එකපාරටම මම දැක්කා එයාගෙ තට්ටම් දෙක යට යන්තමට පෙනුන පෑන්ටි කොටස තද පාටයි වගේ. එතකොටම එයා හැරුණා. දැන් මූණ දොර පැත්තට. ඒ වෙලාවෙ මම දැක්ක දෙයින් මාව හිරි වැටිලා ගියා. එයාගෙ යෝනිය උඩ පෑන්ටිය තද පාට ලොකු තෙත පැල්ලමක්.
මගෙ පපුව දෙදරන්න ගත්තා. ඒ වගේම මගෙ ලිංගයත් තදින්ම කෙලින් වුණ එක මට පුදුමයක්.
විනීතා ඒ පෑන්ටිය ගලවන්න පටන් ගත්තා. මම ඇස් පිය නොගහා බලන් හිටියා. මොනවා! පෑන්ටිය ගලවද්දි පෑන්ටියෙ ඉඳන් එයාගෙ යෝනි තොල් වලට මොනවදෝ සෙවල වගේ දියරයක් නූල් නූල් ඇදෙනවා මට පෙනුනා. පෑන්ටිය පරිස්සමෙන් ගලවලා අතට ගත්ත විනීතා ඒක කොමඩ් එක උඩට ලං කරලා තමන්ගෙ ඇඟිලි වලින් ඒකෙ කකුල් දෙක මැදට සෙට් වෙන හීනි කොටස හූර හූර ඒකෙන් බේරෙන සෙවල කොමඩ් එකට දැම්මා. ඒවා නූල් ඇදි ඇදි පහලට බේරුනා.
හූරලා ඉවර වුන ගමන් විනීතා ඒ පෑන්ටිය තමන්ගෙ නහයට ලං කරලා ඉඹලා බැලුවා. එයාට හිනාවක් ගියා. ඊට පස්සෙ ආයිත් අනිත් පැත්ත හැරිලා ටැප් එක ඇරලා නැමිලා පාත් වුණා. දැන් එයාගෙ රවුම් පෘෂ්ටිමත් තට්ටං දෙක අමු නිරුවතින් මගේ පැත්තට හැරිලා. එයා පාත් වුණහම තට්ටං දෙක ටිකක් ඈත් වෙලා ගුද මාර්ගයෙ හිලයි යෝනි මාර්ගයෙ කටයි පේන්න ගත්තා. ඒවා අර සෙවල වලින් වැහිලා. විනීතා එයාගෙ අතේ තිබුණ පෑන්ටිය ටැප් එකට අල්ලලා අතුල්ල අතුල්ල හෝදනවා. එයාගෙ ඇඟ හෙලවෙනවා. තට්ටම් දෙකත් හෙලවෙනවා. එතකොටම එයාගෙ යෝනි මාර්ගයේ ඉඳන් පහලට නූල් වගේ අර සෙවල තවත් බේරුණා.
මම මේ බලන් ඉන්නෙ මගේම වයිෆ් දිහා නේද? මේ බේරෙන්නෙ වෙන මිනිහෙකුගෙ ශුක්‍රාණු වෙන්න බැරිද? එහෙමනම් ඇයි ඒක දැකලා මගෙ ලිංගය තව තවත් ප්‍රාණවත් වෙන්නෙ‍්? මට හරි ප්‍රශ්නෙ. මම බලාගෙනම හිටියා.
ඊට පස්සෙ විනීතා පෑන්ටිය මිරිකලා බාත්රූම් එකේ කොක්කක වැනුවා. කොමඩ් එක ෆ්ලෂ් කළා. එයා නාන්න පටන් ගත්තා. මම ටික වෙලාවක් එයා තමන්ගෙ සරාගී ලස්සන අවයව අතුල්ල අතුල්ල නාන හැටි බලන් ඉඳලා ආයිත් ගිහින් ටී වී බලන්න පටන් ගත්තා.
ඊට පස්සෙ කිසිම දෙයක් සිද්ද නොවුන විදිහට අපි කාලා නිදා ගත්තා. රෑ වෙනකල් මට නින්ද ගියෙ නැහැ. මගේ වයිෆ්ගෙ ඇඳුම් රෑට අනිවාර්යයෙන් ඉස්සිලා එහා මෙහා වෙනවා. එයා නින්දෙන් සෑහෙන්න එහා මෙහා පෙරලෙනවා. ඉතින් වැඩි වෙලා යන්න කලින් එයාගෙ නයිටිය තට්ටං දෙක උඩට එනවා. ඒ වෙලාවට යන්තම් ටිකක් ඉස්සුවහම එයාගෙ යෝනිය හරි ගුද මාර්ගය හරි බලාගන්න පුලුවන්.
ඒ වෙලාවෙ එයා පැත්ත හැරිලා මගෙ පැත්තට පස්ස දාගෙන කකුල් ඉනෙනුයි දණහිස් වලින් නවාගෙන වක ගැහිලා තමයි හිටියෙ. පස්සෙන් නයිටිය උඩ ගිහින්. එක කකුලක් අනිකට වඩා ඉස්සිලා නිසා පිටිපස්සෙන් එයාගෙ ලස්සන කකුල් දෙක අතරන් යෝනි තොල් හොඳට පේනවා. ඉතින් මම කල්පනා කර කර ඉන්න ගමන් හිමීට තවත් ටිකක් ඒක උස්සලා බැලුවා. ෆෝන් එකේ ලයිට් එළිය එතනට ලං කරලා බැලුවා.
තාම ඒකෙන් ජූස් ලීක් වෙනවා. ඒ මොනවද කියලා බලාගන්න මට ඕන වුණා. මම මූණ එතනට ලං කරලා ඉඹලා බැලුවා. එතනින් එයාගෙ යෝනියෙන් එන ස්‍රාවයේ සුවඳ තමයි සැරටම ආවෙ. ඊට අමතරව ශුක්‍රාණු සුවඳකුත් ආවා කියලා තමයි මට හිතුණෙ.
මම ඒ ගැන කල්පනා කර කර ඉඳලා නිදාගත්තා. පහුවෙනිදා ඉඳන් දවස් ගානක් යනකල් මම ඒ ගැන එක එක කතා හදාගෙන ස්වයං වින්දනය කළා.
මට මං ගැනම හරිම පුදුමයි. විනීතා ගැන මට කිසිම කේන්තියක් නැහැ. ඒ වෙනුවට තියෙන්නෙ ආඩම්බරයක්. ඒක මගේ හොඳ ගතියක් කියලා තමයි මට හිතුණෙ.
අනංගයා ලියලා එවපු කතාත් මම සැරෙන් සැරේ අත් දකින මේ වගේ සිද්දිත් එකට ගැලපුණා. ඒත් වෙලාවකට ඒ කතා බොරුවට ගොතපු එවා කියලත්, මම දකින් සිද්දි ගැන මම හිතන දේ වැරිදියි කියලත් මට හිතෙනවා.
මෙහෙම ඉන්න අතරෙ දවසක් රෑ විනීතා ගෙදර ආව ගමන්
“මට කතා කරන්න දෙයක් තියෙනවා “
කියලා ටිකක් සැරෙන් වගේ කිවුවා.
“ඒ මොකක්ද?”
“මට අද ඔෆිස් එකට කෝල් එකක් ආවා අඳුරන්නෙ නැති කෙනෙකුගෙන්. “
“ඉතින්?”
“ඌ කියනවා ඔයා ඔයාලගෙ ඔෆිස් එකේ වැඩ කරන මිනිහ දාලා ගිය ඩිලානි කියලා ගෑනියෙක් එක්ක සම්බන්ධතාවයක් පවත්වනවා කියලා.”
“මොනවා!”
ඒක අහලා මට කේන්ති ගියා. ඩිලානි කියන්නෙ අපේ ඔෆිස් එකේ ඉන්න ටිකක් ලස්සන ගෑනු කෙනෙක්. එයාගෙ අඟර දඟර ටිකක් වැඩි තමයි. මහත්තයත් දාලා ගිහින්, දැන ඉන්නෙ තනියම. සමහර දවස් වලට ඩිලානි දවල් කෑම ගන්නෙ අපේ සෙට් එක එක්ක. ඒ නිසා අපි විහිලු තහලු කරගන්නවා. ඒ ඇරෙන්න ඩිලානියි මමයි අතර කිසිම සම්බන්ධ කමක් නැහැ. ආව කේන්තියට අර ලියුම් ගැන කියන්න මට හිතුණා. හනිමූන් එක දවසේ ඉඳන් ඔක්කොම අර ලියුම් වල තිබුණ කේලම් ටික කියලා විනීතට බැණගෙන බැණගෙන යන්න මට හිතුනා. ඒත් හොඳ වෙලාවට මම එහෙම කලේ නැහැ. ඒ වෙනුවට,
“පිස්සුද විනීතා. ඒ පිස්සු ගෑනි එක්ක සම්බන්ධ කමක් තියාගන්න මටත් පිස්සු වෙන්න ඕනෙ. දවසක් දෙකක් අපේ ලන්ච් ටේබල් එකටනම් ඇවිත් තියෙනවා. ඒ ඇරෙන්න මගෙ කිසිම ඇයි හොඳයියක් නැහැ ඒකි එක්ක. අර නාමල් කාරයනම් එයා එක්ක පොඩි පටලැවිල්ලක් තියෙනවා.”
මම කිසි ගානක් නැති විදිහට හිනා වෙලා කිවුවා.
මම ඒක කියද්දි විනීතා මගෙ මූන දිහා බලන් හිටියා.
“ඔව් අනේ මම දන්නවා ඔයා එහෙම නැහැ කියලා. ඒත් ඇයි මට ඒ වගේ කෝල් එකක් ආවෙ. අනිත් එක අපි දෙන්න අතර දැන් ලොකු දුරස්ත බවකුත් තියෙනවා”
“ඔය එක එකා ඊරිසියාවට කියන කේලම් ගනන් ගන්න එපා විනීතා. “
“ඒක හරි. ඒත් දැන් ඇයි ඔයා මාව එපා වෙලා වගේ හැසිරෙන්නෙ? මගෙන් මොකවත් අඩුවක් සිද්ද වුනාද? එදා අන්තිමට ඔයාට කැස්සක් හැදුනට පස්සෙ ඔයා මාව හරියට ඇල්ලුවෙවත් නැහැ. ඒ මොකද?”
“අනේ එහෙම එකක් නැහැ විනීතා. මට පහුගිය ටිකේ රෑට රෑට ඔලුවෙ කැක්කුමක් තිබුණා. ඒ නිසා ඉක්මනට නින්ද ගියා. ඒත් දැන් හොඳයි.”
මම කතාව කෙටියෙන් ඉවර කළා. විනීතත් ඒකෙන් සෑහීමකට පත් වුණා.
මට ආයිත් විනීතා එක්ක එකතු වෙන්න ආසාවක් ඇති වුණා. මට කලින් නම් තිබුණෙ මගෙ ආශාවල් විනීතට කිවුවොත් එයා මං ගැන වැරදියට හිතයි කියන බය. ඒ නිසා හරිම පරිස්සමෙන් තමයි මම එයා එක්ක ලිංගිකව හැසිරුණේ. සාම්ප්‍රදායෙන් පිට කිසිම දෙයක් කළේ නැහැ. ඒ නිසා ඒ වැඩේ ඒකාකාරී වෙලා තමයි තිබුණෙ. ඒත් අර කතා වල හැටියට විනීතා කියන්නෙ කාමුක ගෑනියක්. එයා ඒ කාමුක හැඟීම් යටපත් කරගනෙ ඉන්න කෙනෙක්. මම ඒවා එලියට ගත්තොත් එයා කාමුක විදිහට මාත් එක්කත් හැසිරේවි. අර ලියුම් වල තිබුණ දේ ඇත්තද කියලා බලන්නත් එක්ක මට ඒ දේ කරලා බලන්න හිතුණා.

ඒ නිසා එදා රැ මම විනීතා එක්ක ටෝකක් පටන් ගත්තා. ඒක ටික ටික ලවු ටෝක් එකක් වෙලා එයාව ඇඳට එක්කගෙන ගියා. මම ලයිට් එක නිවුවෙ නැහැ. ලයිටි දාගෙනම එයාගෙ ලස්සන ඇඟ අත ගගා ආදරය කළා. වෙනදා වගේ එකපාරටම අහවල් දේ කරලා නිදාගත්තෙ නැහැ. ටික ටික විනීතා හැඟීම් අවදි කළා. ටික ටික මාව අතගගා ඉඹින්න ගත්තා.
ටික වෙලාවක් යද්දි අපි දෙන්නා කිසිම ඇඳුමක් ඇඟේ නැතිව ඇඳ උඩ පෙරළ පෙරලි ඉඹිනවා. ඇඟවල් අත ගානවා. ඒ අපි දෙන්න බැන්දට පස්සෙ නිදහසේ හැසිරුණ පළවෙනි වතාව. මටත් පුදුමයි මගේ ලිංගයත් අද හොඳට ප්‍රාණවත්වම තිබුණා. විනීතගෙ ඇඟ අතගාද්දි අර ලියුම වල ඒ අවයව සම්බන්ධව තිබුණ විස්තර මට මතක් වුණා. ඒ වෙලාවට මගේ ලිංගය තවත් ප්‍රාණවත් වෙනවා.
කොහොම හරි මම කවදාවත් කරලා නැති දෙයක් එදා කළා. ඒ තමයි එයාගෙ මූණෙ ඉඳන් ටික ටික පහලට ඉඹ ඉඹ යන එක ඒක නතර කළේ දණහිස් වලින්. ඒ කියන්නෙ එයාගෙ යෝනියත් මම ඉම්බා. ඒක ඒ වෙනකොටත් තෙමිලා තිබුණා. මට හරිම සතුටුයි. ඊට පස්සෙ අපි සාමාන්‍ය ක්‍රමයට සංසර්ගය පටන් ගත්තා. විනීතා කවදාවත් නැතිව කෙඳිරි ගාන්නත් ගත්තා. එයාට ඉක්මනටම සුරතාන්තයක් උදා වුණා. පස්සෙ මට වෙනසක් කරන්න ඕන වුණා. මම විනීතගෙ කකුල් දෙක උස්සලා දෙපැත්තට කරලා එයාගෙ යෝනිය සම්පූරණයෙන්ම ඇරලා, මගෙ ලිංගය සම්පූරණයෙන්ම ඇතුලට යන විදිහට රමණය කළා. මට වැඩි වෙලා අල්ලගෙන ඉන්න බැරි වුණා. ඒත් කරපු ටික වේගෙන් තදින් කළා. ඒ වෙලාවෙත් විනීතා සරාගී විදිහට කෙඳිරි ගෑවා.
“අනේ රත්තරං අපි හැමදාම මේ වගේ ඉමු”
විනීතගෙ කටින් ඒවගේ බොලඳ දෙයක් කියවෙයි කියලා මම කීයටවත් බලාපොරොත්තු වුණේ නැහැ. ඒකත් එක්කම මම ශුක්‍රාණු පිට කළා.
එදා තමයි අපි දෙන්නගෙ ලිංගික ජීවිතෙ පළමු වතාවට මේතරම් සනීපයක් වින්දෙ. එදා ඉඳන් අපේ ජීවිතේ තව තවත් රසවත් වුණා.
හැබැයි ඊට පස්සෙ අපේ ජීවිත වල තව තව අමුතු දේවල් සිද්ද වෙන්න ගත්තා. ඒවා ඉස්සරහට ලියන්නම්.

මතු සම්බන්ධයි

Comments

  1. ෝ එන්න බල විනිත වගෙ කෙනෙක්

    ReplyDelete
  2. මම කැමතියි කෙට්ටු පපුවයි පස්සයි හොඳට තියෙන අවුරුදු පනහට අඩු කාන්තාවක් සමග හොඳට සතුටු වෙන්න. රහස්‍ය භාවය උපරිම සුරකිමි. කළු, සුදු අය කියලා කිසිම වෙනස් නැහැ. වයස පනහට අඩු ඕනම කාන්තාවකට කැමතියි. කෙල්ලෙක්, අක්කා කෙනෙක්, ඇන්ටි කෙනෙක් ඕනම කෙනෙකුට. පොන්ස්ලා නම් කමෙන්ට් කරන්න එපා...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

බිරිඳ – 12